    From: Robert Kois <k...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank, nowa TOiP, stara KK
    Date: Tue, 28 Jul 2009 08:35:49 +0200
    Sender: k...@h...pl

    Dnia Sun, 19 Jul 2009 20:06:53 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > No właśnie też się zdziwiłem, że nic.
    > Testowo wykonałem kilka transakcji w ostatnim miesiącu, ale jak tak to
    > widzę, że karta znów pójdzie do szuflady na jakiś czas.

    No to napisałem do nich z pytaniem o promocję i konwersję karty i dostałem
    odpowiedź:
    "U[przejmie informujemy,iż wszystkie karty kredytowe sa objęte warunkami
    promocyjnymi. Uprzejmie prosimy o udanie się do jest placówki banku w celu
    wymiany karty. W przypadku zapytan prosimy o kontakt z infolinia serwis
    Polbank24"

    Ale chyba muszę zadzwonić bo golda mi przecież nie wymienią w oddziale. :)

    --
    Kojer