eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank - pobieranie naleznosci z konta na dwa tygodnie przed terminem › Re: Polbank - pobieranie naleznosci z konta na dwa tygodnie przed terminem
    From: p7nntp <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank - pobieranie naleznosci z konta na dwa tygodnie przed terminem
    Date: Mon, 4 Aug 2008 13:33:19 +0000 (UTC)

    On Wed, 30 Jul 2008 09:57:45 +0000, p7nntp wrote:

    > Hmm. Przeczytalem swoj post raz jeszcze i wyszlo na to, ze sie troche
    > wyglupilem. :( (pomijajac juz blad z pomieszaniem kont) Na swoje
    > usprawiedlwienie moge napisac to, ze faktycznie sprawa mnie mocno
    > wzburzyla. Sprawa niedotrzymywania umowy lezy u Rzeczynika (Konsumentow
    > oczywiscie) z blisko pol roku. Polbank przestal odpowiadac na zapytania
    > nie tylko moje ale rowniez samego Rzecznika. Natomiast to co stalo sie
    > wczoraj to juz nie tylko zenada ale zwyczajnie bardzo niebezpieczna
    > sytuacja. Wplacilem kase na konto by sobie polezalo a tutaj sprawdzam
> [...]

    Ech.
    Czekam na odpowiedz na zlozona reklamacje. Mila pracownica w oddziale
    stwierdzila, ze to moze troche potrwac. :\

    Mam do Was pytanie. Czy ktokolwiek z Was orientuje sie, czy aby cofnac
    tego typu "operacje" bank musi miec koniecznie zlozona reklamacje w
    formie pisemnej? Czy przypadkiem bank nie powinien reagowac mozliwie
    szybko w takich przypadkach?

    Inaczej postawione pytanie. Czy istnieje jakiekolwiek uzasadnienie takich
    wczesniejszych poborow srodkow z konta do obslugi rat? Czy ktokolwiek z
    Was spotkal sie z tym wczesniej. Pytam serio bo sprawa generalnie zaczyna
    robic sie nieprzyjemna.

    Pozdrawiam.
    a.