  • Data: 2014-01-16 08:39:17
    Temat: Re: Polbank potrafi zakrzywiac czas...
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości
    news:lb4kgu$gg0$1@node2.news.atman.pl...
    >W dniu 2014-01-15 00:24, Wiwo pisze:
    >
    > [...]
    >
    > A płacisz coś za tę kartę? Jeśli tak to niech zwrócą za miesiąc
    > nieużywania pobraną opłatę.

    Jeszcze tego brakowało, żebym za nią płacił... ;-)
    Obrót potrzebny do zwolnienia wyrabiam w 2-3 miesiące, więc dla mnie jest
    bezpłatna.

    Problem w tym, że bank uniemożliwił mi korzystanie z tej karty i wg niego
    wszystko jest w porządku.
    W dodatku nie informował uczciwie o sposobie rozwiązania problemu.

    Wiwo