eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank potrafi zakrzywiac czas...Re: Polbank potrafi zakrzywiac czas...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank potrafi zakrzywiac czas...
    Date: Thu, 16 Jan 2014 08:39:17 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <lb82b4$pqq$1@node2.news.atman.pl>
    References: <lb3vft$2m5$1@node1.news.atman.pl> <lb4gvl$lfh$1@node1.news.atman.pl>
    <lb4kgu$gg0$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-67-162-205.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1389857956 26458 89.67.162.205 (16 Jan 2014 07:39:16
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 16 Jan 2014 07:39:16 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 140114-1, 2014-01-14), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:599273
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości
    news:lb4kgu$gg0$1@node2.news.atman.pl...
    >W dniu 2014-01-15 00:24, Wiwo pisze:
    >
    > [...]
    >
    >> Szczerze mowiąc, nie spotkałem się z takim lekceważeniem klienta przez
    >> instytucję bankową. Przez miesiąc nie działa karta kredytowa, a
    >> konsultanci kłamią i są obrażeni. Bank nie poczuwa się do
    >> odpowiedzialności ("przejściowe problemy" i brak informacji) i udaje, że
    >> nic się nie stało.
    >>
    >> Na szczęście jestem zapobiegliwy i nie uzależniłem się od jednego banku,
    >> ale współczuję osobom, które nie były tak zapobiegliwe...
    >
    > A płacisz coś za tę kartę? Jeśli tak to niech zwrócą za miesiąc
    > nieużywania pobraną opłatę.

    Jeszcze tego brakowało, żebym za nią płacił... ;-)
    Obrót potrzebny do zwolnienia wyrabiam w 2-3 miesiące, więc dla mnie jest
    bezpłatna.

    Problem w tym, że bank uniemożliwił mi korzystanie z tej karty i wg niego
    wszystko jest w porządku.
    W dodatku nie informował uczciwie o sposobie rozwiązania problemu.

    Wiwo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1