  • Data: 2008-11-26 19:32:07
    Temat: Re: Polbank - powolna bankowość internetowa
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 26 Nov 2008 18:36:11 +0100, waldek napisał(a):

    > 1. Chciałem zwiększyć dzienny limit przelewów z 5000 przyznawanego domyślnie
    > na kilkakrotnie większy. Trzykrotne wizyty w banku nic nie dały. Musiałem
    > udać się do banku i dokonać przelewu wypisując druk, ponosząc opłatę. Limitu
    > nie zwiększono mimo zapewnień "panienek". Dopiero w innej placówce udało się
    > tego dokonać, bo pracownik wiedział jak to zrobić poprawnie.

    Namawiali mnie na otwarcie konta firmowego. Szerokim śmiechem dałem do
    zrozumienia, że jeszcze wiele sie muszą nauczyć.

    > 2. Na rachunku można utworzyć "Listę Odbiorców" - chodzi o odbiorców
    > przelewów. Niestety nie można zlikwidować odbiorcy z listy, choć możliwa
    > jest niewielka modyfikacja.

    Fakt - to jest dosyć denerwujące niedociągnięcie.
    Do tego dochodzi długa weryfikacja zainstalowanego certyfikatu w
    przeglądarce - niekiedy system robi krótki freez (kwestia apletu Java).

    > Tych niedogodności jest napewno wiele więcej.

    Zgadza się. Plusem jest darmowe prowadzenie konta i wpłaty w bankomatach.

    BTW: system znowu leży :/

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex: