eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank - powolna bankowość internetowaRe: Polbank - powolna bankowość internetowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "zlotowinfo" <u...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank - powolna bankowość internetowa
    Date: Thu, 27 Nov 2008 00:35:12 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <ggkmfa$t7b$1@news.task.gda.pl>
    References: <sh08nt5dofb1$.13uddmne6xtx5$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 77-45-35-233.sta.asta-net.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1227742506 29931 77.45.35.233 (26 Nov 2008 23:35:06 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 26 Nov 2008 23:35:06 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:463331
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "===Tomy===" <nic@z_tego.com> napisał w wiadomości
    news:sh08nt5dofb1$.13uddmne6xtx5$.dlg@40tude.net...
    > Witam,
    >
    > Polbank sam w sobie jako bank kusi klienta swoimi ofertami a jako
    > instytucja kredytowa zyskał zaufanie klientów poprzez udzielanie kredytów
    > w
    > CHF (z mniejszymi lub większymi problemami i nie oceniając wysokości
    > SPREAD). Można uznać, że bank jak każdy inny ale ich bankowość internetowa
    > to koszmar. Interfejs spartański i mało intuicyjny a po ostatnich zmianach
    > jakie mialy miejsce miejsce 2-3 tygodnie temu działanie wręcz powolne i
    > uciążliwe. Proszę powiedźcie czy w Polsce Polbank to jeden główny serwer
    > czy struktura szkieletowa zrejonizaowana i połączona do głównego źródła?
    > Od kilku dni koszystanie z bankowości internetowej mocno zniechęca.
    >
    > Czy u innych Polbankowców jest podobnie?
    >
    dziś chciałem wrzucić na pocztowy na 10%

    zadzwoniłem na infolinię, czas oczekiwania ok 12 minut
    likwidacja 2 lokat przez konsultanta ok. 4 minut
    wypłata z konta oszczędzającego ok. 10 minut
    przelew z ror na pocztowy ok. 10 minut

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1