    From: loczek <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank-raty w karcie
    Date: Wed, 09 Jul 2008 22:25:59 +0200

    W dniu 2008-07-09 21:34 krzysztofsf pięknie wystukał/a:

    > Online to tam nic nie zobaczysz :))) Jesli juz, to lepiej zadzwonic na
    > infolinie po szczegoly.

    Jak wejdę do swojego konta i do transakcji tego kredytu to widzę
    wszystkie księgowania. Sądzę, że w systemie Polbanku powinno być to samo.
    Nie mam czasu czekać godzinami na połączenie telefoniczne z infolinią :-(

    > to od
    >
    > Moze byc problem - raty chyba (chyba?) ksieguja ostatniego dnia okresu
    > rozliczeniowego. Mam spory jak na potrzeby limit i splacam calosc w GP -
    > tak wiec nie dowiaduje sie o szczegoly, bo zadluzenie jest na kilka %
    > limitu. Ale czy zadluzylas sie na caly limit??? Jesli nie, to mozesz
    > spokojnei korzystac z KK w nowym okresie rozliczeniowym, mimo, ze
    > platnosci z poprzedniego jeszcze nie splacone.

    Do wykorzystania z limitu zostało mi tylko 120 zł. Wolałabym spłacić
    kartę i mieć spokojną głowę i podjąć sobie pieniądze, czy zrobić tą
    kartą zakupy dopiero jak już bym "musiała".

    > Citi zmiane daty rozliczenia przyjal mi w polowie cyklu, przedluzajac
    > cykl biezacy o kilka dni. Nie wiem jak u nich, ale musisz to zalatwiac
    > jak najszybciej - podpisalas umowe, na ktorej masz dzien rozliczeniowy
    > na ktory sie zgodzilas

    Jutro poszukam umowy i pojadę do oddziału Polbanku. Ciekawa jestem, czy
    mi przesuną termin spłaty.

    > Zalatwiaj jak najszybciej, zeby mieli czas przyjac zmiane okresu
    > rozliczeniowego.

    Tak zrobię. Jak mi nie przesuną terminu, to spłacę kartę i ją zwrócę
    Polbankowi.

    > ja mam ich kredyt jako rezerwowy - lezy i nie korzystam (w BIK nie
    > widac). na wypadek jakiegos nieoczekiwanego naglego sporego wydatku.

    Ja część wykorzystałam. Na koncie leży 800 zł.
    Zastanawiające jest to, że połowa raty idzie na odsetki. Zauważyłam to
    dopiero po wnikliwej analizie spłat tego kredytu w Polbank online.
    Powinno się jak najszybciej ten kredyt spłacić.