  • Data: 2009-11-22 14:30:22
    Temat: Re: Polbank rewitalizacja ;-)
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 22 Nov 2009 00:58:33 +0100, spammtrapp napisał(a):

    > Widać.

    Ja mam wszystkie zestawienia od czerwca, na każdym zestawieniu każdą
    transakcję mogę podejrzeć z osobna, włącznie z takimi informacjami jak
    "Nazwa punktu handlowego", "Identyfikator punktu handlowego", "Numer
    transakcj", "Data" i "Data transakcji".

    Widzę obie moje MC (P. Dzieciom oraz Szczerozłotą), do Dzieciom widzę
    także kartę dodatkową. Żadnego PDF pociągnąć znikąd nie mogę, ale może
    wyciągi jako takie będą generowane na bieżąco (za 3 dni się przekonam,
    chyba że musiałby to być pełen okres rozliczeniowy).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl