  • Data: 2007-08-19 16:15:54
    Temat: Re: Polbank - skąd kupił dane osobowe ?
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 19 Aug 2007 16:13:25 +0200, Miroo wrote:

    > Date: Sun, 19 Aug 2007 12:11:53 +0200, name: MK:

    > Tarara.. Jak do mnie dzwonili z pekao i próbowałem
    > się tego dowiedzieć, to powiedzieli że nic nie wiedzą,
    > takie dane dostali z jakiegoś innego działu no i w ogóle
    > oni są tylko od dzwonienia i nie mają na nikogo konkretnego
    > odpowiedzialnego namiarów.

    Można wysłać do nich pismo:
    "Na podstawie art.32, ust. 1, pkt 1-5 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o
    ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r., nr 133, poz. 883) wnoszę o
    podanie następujących informacji dotyczących posiadanych przez Państwa
    firmę danych dotyczących mojej osoby:
    - czy moje dane osobowe są przetwarzane przez Państwa firmę,
    - od kiedy oraz jakimi moimi danymi Państwo dysponujecie,
    - z jakiego źródła pozyskaliście Państwo moje dane,
    - w jakim celu, zakresie i w jaki sposób przetwarzacie Państwo moje dane,
    - czy przekazaliście Państwo moje dane osobowe innemu administratorowi
    danych, jeśli tak - proszę o podanie zakresu przekazanych danych i pełnej
    nazwy oraz siedziby tego administratora."

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki