  • Data: 2007-08-20 15:50:01
    Temat: Re: Polbank - skąd kupił dane osobowe ?
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 19 Aug 2007 18:55:11 +0200, Miroo wrote:

    > Można. Ale komu się chce? Dzwonią do mnie zawsze kilka dni
    > po założeniu konta/lokaty w innym banku i tylko wtedy.
    > Czyli średnio raz na rok.
    > Poza tym, kto im zabroni wyrzucić mój list do kosza?

    Ja akurat wysyłałem takie pismo do Reader's Digest i bardzo grzecznie i
    wyczerpująco odpowiedzieli na moje pytania. Myślę, że w przypadku banku nie
    będzie inaczej. Problem ewentualnie może się pojawić, gdy okaże się, że to
    nie sam bank wydzwania, tylko jakaś wynajęta firma zewnętrzna korzystająca
    ze swojej własnej bazy.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki