  • Data: 2008-03-10 11:53:39
    Temat: Re: Polbank -- sukces na IE!!
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eneuel Leszek"
    > Udało się logowanie do Polbanku poprzez IE!!!
    >
    > Coś niesamowitego!! ;)
    >
    > I tylko (przepraszam) pierdolca można dostać od tego, że przelewać
    > można tylko z komputerów na których jest zainstalowany certyfikat. :)
    >
    > Ja bym chyba musiał mieć możliwość instalowania nie na
    > dwóch, ale na dziesięciu lub kilkunastu komputerach. :)

    Fortis dzialal kiedys z certyfikatem wczytanym do przeglądarki
    ale certyfikat mozna z IE wyeksportowac i zapisac np na pendrive
    a potem wczytac do przegladarki na innym komputerze

    Normalny certyfikat mozna z przegladarki usunac bedac off-line
    - wcale nie potrzebne jest w tym czasie polaczenie z bankiem

    W swietle powyzszego nie bedac klientem polbanku nie rozumiem
    jak polbank kontroluje, ze komputerow z wczytanym certyfikatem
    moze byc najwyzej DWA.
    Moze ten certyfikat jest nie w przegladarce, ale wtedy bbyloby
    wszystko jedno czy uzywamy IE czy innej przegladarki
    *** blad ***