  • Data: 2009-09-21 16:06:09
    Temat: Re: Polbank zmiany
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć

    > Limity operacji w Polbanku możesz podnieść - nie pamiętam do ilu
    > złotych max - chyba 100k pln, ale udało mi się to załatwić przez
    > telefon. Tak samo wypłaty z karty debetowej też można ograniczyć/
    > podwyższyć. Tylko dla kredytówki, mimo wielokrotnego nagabywania, nie
    > udało się nic uzyskać... w razie czego będę testował ich obsługę
    > reklamacji karcianych ;-)

    Jak to jest z tymi limitami dokladnie.
    Właśnie wracam z placówki i chciałem zwiększyć limit na przelewy do 20k pln
    ale mogłem tylko do max 10k bo to górny limit.
    Karte debetową chciałem natomiast ograniczyć do 1k i też się nie da musi
    zostać 5k
    Jest ktoś tutaj kto się w tym wszystkim orientuje i mnie oświeci.
    A co do KK to na wniosku była taka pozycja do zmiany.

    Pozdrawiam
    Damian