  • Data: 2008-03-02 10:09:34
    Temat: Re: Polbank24 w krainie wiecznych łowów....
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos wrote:

    > Nie jest to najwyzsze oprocentowanie na rynku.

    Zapewne, ale inaczej niż np. w Eurobanku nie generuje dodatkowych kosztów,
    nie wymaga przechowywania na koncie minimum 10.000 zł lub przelewów co
    miesiąc; zapewnia wypłaty kartą w razie potrzeby.
    System transakcyjny to dno, ale używam go tylko do sprawdzenia salda lub
    wycofania części środków - mnie to wystarcza.

    > Pomijajac juz sensownosc oszczedzania w ten sposob przy aktualnej
    > inflacji.

    Jedni potrzebują etui na karty kedytowe, inni miejsce na posiadaną gotówkę
    ;-)