  • Data: 2008-03-02 19:39:22
    Temat: Re: Polbank24 w krainie wiecznych łowów....
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> szukaj wiadomości tego autora

    "krzysztofsf" 6...@e...goo
    glegroups.com

    : Miesiac sie skonczyl i teraz wyliczaja i wpisuja oprocentowanie...;)

    Moje/mnie już dawno ;) policzyli. Najpierw odliczyli podatek, :) później dodali
    odsetki.

    -=-

    Zauważyłem, że ostatnio kupuję niemal za darmo. :) Płacę skarbonkami
    z Auchan (a punkty/złotówki te zbierałem, kupując tam bardzo tanio
    -- czasami za te same produkty trzeba było płacić dwa razy drożej
    w innych tanich sklepach, zaś za podobne jeszcze drożej) odsetkami
    z Polbanku (niby pieniądze tracą na wartości, ale ponoć lepiej mieć
    nadmiar niż go nie mieć lub nawet płacić odsetki i prowizje bankom)
    różnymi talonami (jeszcze mi dwa zostały -- w tym jeden za tanie
    ubezpieczenie od OC w Allianz Direct, gdzie zaoszczędziłem poza
    tym talonem ponad 200 złotych w stosunku :) do tego, co płaciłem
    dotąd w Warcie przez wiele lat) i różnymi rozliczeniami, które
    nieoczekiwanie są dla mnie korzystne i wykazują moje nadwyżki...

    -=-

    Wracając do Polbanku -- dobrze, że otworzyłem konta w mBanku. :)
    No i dobrze, że za miesiąc mają być w Białymstoku wpłatomaty. :)
    Dobrze by było, gdyby podniesione zostało oprocentowanie w tym
    banku, tak aby zrównało się z Polbankowym. Na razie na tej
    różnicy trzeba by tracić miesięcznie ze 31 groszy od tysiąca. :)

    A może źle liczę? :)

    --