  • Data: 2008-03-03 08:06:53
    Temat: Re: Polbank24 w krainie wiecznych łowów....
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2008-03-03, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Tu pisza czesto tacy rozni, dla ktorych zasilanie comiesieczne kwota
    > 5000 zwalniajaca od oplat, oznacza przekierowanie czsci wplywow na to
    > konto, bez uszczerbku dla innych operacji finansowych. Pomijaja w
    > wypowiedziach istnienie osob, ktore takich operacji raczen nie
    > dokonaja z biezacego wynagrodzenia. No coz....

    Hm. Ja mam bezpłatne na pół roku + bezpłatne dalej przy warunku wpływów
    1500 miesięcznie. Tzn. na początku założyłem CitiKonto Plus, czy jakoś
    tak (właśnie to konto miało takie limity darmowości), ale że tam było
    coś płatne (chyba dostęp do CitiPhone dla pełnomocnika), to zmieniłem
    na Citi One Direct, ale promocyjna taryfa opłat za konto się nie
    zmieniła. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl