  • Data: 2008-03-03 09:17:34
    Temat: Re: Polbank24 w krainie wiecznych łowów....
    Od: "ls" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisal:
    > ING Śląski wprowadził konto za free -- nie wieszano się tam.

    No nie do konca za free (cos mi swita, ze cos z karta, jakies przymusowe
    transakcje?)

    > W mBanku też jest już konto za free.

    To fakt, od 5 II przelewy za darmo. Ale nie ma rozy bez kolcow: 4 eMax+ to
    tylko 4 przelewy w miesiacu, no i 5.05% < 5.5% w Polbanku.

    > W pewnym sensie i w eurobanku jest za free. Ja nie mam telefonu
    > z javką, więc dla mnie nie jest za free, bo nie mogę przelewać
    > pieniędzy, a jednak konto bez możliwości przelewania -- to jakby
    > nie konto, ale coś kontopodobnego.

    No wlasnie; niby za free, ale nie za free ;)

    > W BPH też można mieć konto za free. :)

    O, to dla mnie cos nowego: podaj szczegoly, prosze.

    > I pewnie w wielu innych.

    Np w jakich jeszcze? Mnie do glowy przychodzi jeszcze tylko Getin, ale bez
    karty (bo ona nie za free).
    Samo prowadzenie za free to nie wszystko, jak na czyms innym bank Cie
    skubie (karta, przelewy itp).
    Wiec?

    pozdr.
    ls