eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla › Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
  • Data: 2010-03-07 18:44:15
    Temat: Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
    Od: "JanKo" <b...@m...tu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Agent MK nadaje:
    > Taki komunikat to tak jakby mBank napisal, ze aktualna TOiP jest
    > wywieszona w oddzialach :).

    A nie wisi w oddziałach? ;-)

    Jak dla mnie, Lidl z takim komunikatem u szczytu działu "informacje dla
    klienta" na własnej stronie internetowej, jest daleko bardziej szczery
    niż sklepy które stosują podobną politykę a informację o tym wieszają na
    pomiętej kartce przy kasie.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1