eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla › Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
  • Data: 2010-03-07 20:36:02
    Temat: Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości
    news:hn0s63$95m$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Jak dla mnie, Lidl z takim komunikatem u szczytu działu "informacje dla
    > klienta" na własnej stronie internetowej, jest daleko bardziej szczery niż
    > sklepy które stosują podobną politykę a informację o tym wieszają na
    > pomiętej kartce przy kasie.
    >

    Powinna byc na drzwiach. Tam gdzie nalepki VISA, MC itp. Wtedy bym wiedzial,
    czy mam wchodzic czy nie.

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1