eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolcard - reakcja na reklamacje w sprawie LidlaRe: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
  • Data: 2010-03-07 19:00:20
    Temat: Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Adam Płaszczyca pisze:

    >> Sam sobie naopowiadałem, bo wiem ile płacę za połączenie telefoniczne.
    >> Każda próba płatności (nawet odmowa) kosztuje kilkadziesiąt sekund
    >> połączenia lokalnego. I nawet jeśli różne Polcardy czy Polbanki nie mają
    >> minimalnych kwot prowizji, to nie znaczy to, że sprzedawcę nic to nie
    >> kosztuje.
    > To przejdź na IP.

    Od kiedy to IP jest za darmo?

    --
    MICHA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1