  • Data: 2009-02-15 20:19:29
    Temat: Re: Polecam mBank
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    tompod@ pisze:
    > Miałeś jakieś problemy z reklamacjami w mBanku`?

    Ja miałem.

    1. Potrzebowałem zaświadczenie o średnich wpływach na konto. mBank
    stwierdził, że wynoszą one jakąś dziwną kwotę z kosmosu (bliską zera).
    Składałem dwie reklamacje w tej sprawie (jedna po drugiej, a więc 2
    miesiąc zmarnowane) po czym zadzwoniła do mnie pani z zapytaniem cyt. "o
    co panu właściwie chodzi, bo ja nie rozumiem tej reklamacji?". Po trzech
    miesiącach otrzymałem zwrot opłaty za wydanie ww. zaświadczenia, które
    de facto już i tak mi nie było do niczego potrzebne.

    2. Coś im się zablokowało w systemie i nie mogłem złożyć wniosku o KK.
    Na rozwiązanie tego problemu polecono mi poczekać ileś tam miesięcy. A w
    historii składanych wniosków nadal sobie coś tam wisi i nic się z tym
    nie da zrobić, pomimo że czas już należy liczyć raczej w latach niż w
    miesiącach.

    mBank to taki macBank, i ma sie do normalnego banku tak samo jak
    mcdonald do normalnej restauracji. Niby można zjeść tu i tu ale wrażenia
    jakby różne (smakowe, zdrowotne, żołądkowe). Co gorsza, w życiu
    restauracja jest zwyczajnie kilka razy droższa niż mcdonald, a w
    bankowości mBank tej przewagi już nie ma.

    --
    Mithos