  • Data: 2002-12-20 21:32:19
    Temat: Re: Polecenia Zapłaty, Era i Inteligo
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl> wrote in message
    news:atvv7s$5pi$1@foka.acn.pl...
    > może to niedokładnie na temat.
    > Ja od czasu do czasu płacę ze swojego konta internetowego na telefon córki
    > (inne nazwisko)
    > i nigdy nie było problemu. W tytule zapłaty podaję:
    > nr klienta (z rachunku) i nazwisko (wg rachunku).
    > I zapewne nikogo nie instersuje z czyjego konta płatne.
    > Sprawa dotyczy PTC "Era".

    :))))))))) zupełnie nie na temat

    swego czasu to ja płaciłem z mBanku jako święty Mikołaj na konto "śnieżynka"
    z tytułem płatności "za usługi towarzyskie"

    tylko mi było później trochę głupio jak musiałem do innego banku historię
    rachunku przedstawić :))))

    akurat to, że przelew jest księgowany na koncie firmy bez specjalnego
    sprawdzania nadawcy wiadomo od dawna

    ale w PZ obie firmy (wierzyciel i bank) muszą zlecenie wprowadzić do
    systemu - a u wierzyciela zwykle są już dane dłużnika i nie ma miejsca na
    wpisanie danych posiadacza rachunku

    --
    pozdrawiam
    plusz