    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polisy na kartach mogą być bezużyteczne
    Date: Thu, 18 Mar 2010 18:28:38 -0500

    Animka wrote:

    > To o mnie mowa?

    No jakoś tak.

    > Jeśli o mnie to nie rozumiem dlaczego się mnie
    > czepiacie. Podałam kawałek tekstu i linka do źródla. To nie ja wydałam
    > opinię o polisach. Widocznie tak jest jak tam było napisane, a Wy może
    > sprzedajecie polisy i teraz boicie się, że stracicie trochę kasy jak
    > ludzie nie będą chcieli wykupywać w Bankach tych polis, bo one są
    > nieprzydatne.
    > EOT

    Bo podałaś link do artykułu mowiącego o tym że tabletka od bólu głowy
    nie leczy wrzodów na dupie.

    Tylko odpowiedz po co, skoro to jest oczywiste.

    Jak sie dostaje polisę, to trzeba przeczytać co ona "leczy". Bo to, że
    nie jest na wszystko to jest chyba jasne dla wszystkich z wyjątkiem ciebie.
    Autora artykułu pomijam bo jemu płacą za ilość wierszy, a nie za
    merytoryczną treść. Inaczej nic by nie zarobił.