  • Data: 2011-05-28 12:17:42
    Temat: Re: Polityka energetyczna Wielkiej Brytanii
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    root wrote:

    > Wiesz gdyby to pisał jakiś uczeń w szkole, to jeszcze mógłby sobie to
    > jakoś tłumaczyć. Ale Ty?! Coś Ty znowu wymyślił?
    > To chyba jest naturalny proces: jeśli masz szklarnie z truskawkami, to
    > bardziej naturalne bedzie zbudowanie albo połączenie tego przedsiębiorsta
    > z przetwórnią owoców niż ze sklepem rybnym.
    > Firmy się rozrastają i wchłaniaja te które mogą im przynieść korzyści.
    > Przypomną Ci bo zdajesz się tego nie wiedzieć:
    > HUTA UŻYWA WĘGLA DO PALENIA W PIECU.
    > Jeśli zatem huta która jest rentowna wchłonie mało rentowną kopalnię, to
> [...]

    I tego się trzymaj. Elektrownia wchłonie "mało rentowną" kopalnie. Teraz tak
    mówi się na kopalnie, które przynoszą straty? Kopalnia jest "mało rentowna"
    bo nie umiała sprzedać węgla nawet tej elektrowni, która ją przyłączyła.
    Teraz razem robią kokosy. Dlaczego tego się nie stosuje? Przez ruskich? Co
    do Microsoftu. Może miałeś na myśli przejecie Skype? Podaj jaka transakcja
    Cie zainspirowała. Nie pływaj tylko podaj konkrety. Powiem Ci na ucho,
    będzie Ci niezmiernie trudno znaleźć taka fuzję dwóch dochodowych firm,
    które po połączeniu miałyby taki sam zysk jak suma zysków przed połączeniem.
    Nie mówiąc o większych zyskach. I na pewno w historii Microsoftu nic takiego
    nie ma.