  • Data: 2008-12-17 23:21:16
    Temat: Re: Polityka limitowa Citibanku c.d.
    Od: "at23" <s...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mój brat, student, zero jakichkolwiek oficjalnych dochodów, otrzymał
    dziś Motokartę Silver z limitem 2000 PLN. Jego brat, posiadający
    pięciocyfrowe dochody miesięczne i nienaganną wieloletnią historię
    kredytową, otrzymał kartę LOT "gold" z limitem 6000 PLN. Czy w tym
    jest jakaś logika ? A może ja jestem ślepy ?

    Logika jest taka, ze dla banku brat z pieciocyfrowymi dochodami i nienaganna
    historia nie jest atrakcyjnym klientem. Predzej student z zerowym
    doswiadczeniem.
    Bank nie zarabia na "dobrych" i mocnych klientach a wrecz przeciwnie na tych
    co maja problemy.