    From: "Szymon" <x...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polityka limitowa Citibanku c.d.
    Date: Thu, 18 Dec 2008 21:49:57 +0100

    > Bez jaj :) Idąc tym tokiem myślenia to jutro może być koniec świata.

    Wydaje mi się, że mała firemka ma szybsze szanse zwinięcia się z PL niż
    wywołanie końca świata. Było już sporo nieco większych podmiotów, które
    opuściły PL.

    > Ale mi nie chodzi o raty na czajnik tylko o KK z sensownym limitem.

    Nie zauważyłeś, iż właśnie KK wspomniane grupy zawodowe dostają na
    preferencyjnych warunkach? W przypadku tego produktu ważniejsze dla banku
    jest stabilne zatrudnienie niż jego wysokość. Zauważ, iz wspomniane grupy
    zawodowe mają pewne zatrudnienie do emerytury (czyli np. najbliższe 20 lat,
    a nie 3 miesiące jak Ty) i sa trochę liczniejsze - liczone w setkach, ale
    tysięcy pracowników. Do tego w ich pracę wpisana jest... jakby to nazwać...
    nieposzlakowana opinia, więc to dodatkowe zabezpieczenie dla banku, który
    nie może żądać np. zaświadczenia o niekaralności od Ciebie, ale pośrednio je
    otrzymuje od nauczyciela/policjanta/żołnierza. Zauważ, iż w innym wątku
    poruszam problem zawyżania dochodów i odpowiedzialności karnej, a adwersarze
    podają argumenty - cytuję - "prawo mam w dupie". Niestety za posiadanie
    prawa w tej części ciała czeka Cię dyscyplinarka we wspomnianych zawodach.