    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polityka limitowa Citibanku c.d.
    Date: Thu, 18 Dec 2008 22:47:27 +0100

    "at23" <s...@a...com> writes:

    > Dokladnie! Dluzszy czas kiedy pieniadze sa w obiegu - wiecej przyniasa
    > zysku.

    Mam wrazenie, ze to ma zwiazek glownie z jakims filmem z youtube.

    Tu chodzi o KK, nie o jakies "obiegi".

    > Oczywiscie, ze bank "golasowi" ktory nic nie ma nic tez nie
    > da! Dlatego student dostal 2000zl a nie 20 000zl.

    2000 zl to niedokladnie jest nic.

    > Ilosc pozyczek w wysokosci 2000zl a 5000 czy wiecej mowi samo za
    > siebie.

    Tak, mowi ze jak ktos zarabia nawet 1500 zl to te 5000 da sie mu latwo
    sciagnac z pensji w razie problemow.

    > Ludzie przyzwyczajeni sa sadzic, ze najlepszy to ten co ma duzo
    > kasy... otoz nie dla firm typu bank czy np. operator telefoni, nawet
    > dla handlowca taki klient to wcale nie jest cos czego szuka.

    Oczywiscie, istotne jest ile tej kasy dany klient chce wydac w danej
    sytuacji.

    > Od dawna wiadomo, bowiem, ze ludzi z duzymi pieniedzmi nie ma duzo,
    > ale tych biednych sa miliony!
    > I pomyslcie sobie sami, co jest bardziej oplacalne np. dla operatora
    > telefoni: 10 klientow z gornej polki biznesowej czy 100 000 kupujacych
    > zdrapki?

    Bez znaczenia, tu nie chodzi o stwierdzenie ze milion klientow jest
    lepsze niz jeden, tylko o to, jaki klient (jeden) jest lepszy od
    drugiego (takze pojedynczego).

    > I wlasnie tu jest ta logika, by to zobaczyc nalezy sie pozybc
    > przyzywczajen myslowych, ze ten co ma to super klient a biedny to
    > jakis tam "chlam" wowczas nastepnym razem wcale sie nie zdziwicie
    > dlaczego bank temu daje taka karte a temu taka.

    To sie nazywa dorabianie wynikow do tego, jakie one mialy byc.
    --
    Krzysztof Halasa