    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polityka limitowa Citibanku c.d.
    Date: Thu, 18 Dec 2008 22:55:08 +0100

    Szymon pisze:
    > Wydaje mi się, że mała firemka ma szybsze szanse zwinięcia się z PL niż
    > wywołanie końca świata. Było już sporo nieco większych podmiotów, które
    > opuściły PL.

    Chyba nie bardzo widzisz różnicę między "małą firemką", a poważnym
    międzynarodowoym koncernem.

> [...]
    > tysięcy pracowników. Do tego w ich pracę wpisana jest... jakby to nazwać...
    > nieposzlakowana opinia, więc to dodatkowe zabezpieczenie dla banku, który
    > nie może żądać np. zaświadczenia o niekaralności od Ciebie, ale pośrednio je
    > otrzymuje od nauczyciela/policjanta/żołnierza. Zauważ, iż w innym wątku
    > poruszam problem zawyżania dochodów i odpowiedzialności karnej, a adwersarze
    > podają argumenty - cytuję - "prawo mam w dupie". Niestety za posiadanie
    > prawa w tej części ciała czeka Cię dyscyplinarka we wspomnianych zawodach.

    Masz moim zdaniem masz bardzo ograniczoną perspektywę postrzegania świata.

    Sugerujesz, że policjant lub nauczyciel zarabiający 2k PLN netto jest
    dla banku lepszym klientem niż prawnik pracujący dla międzynarodowego
    koncernu (zarabiający... powiedzmy więcej niż 2k PLN netto), ponieważ
    policjant/nauczyciel ma gwarancję zatrudnienia i wpisaną w zawód
    uczciwość (ROFL). A stabilność zatrudnienia... widziałeś kiedyś
    bezrobotnego prawnika ? W Warszawie ?

    --
    Mithos