  • Data: 2008-12-17 12:41:32
    Temat: Re: Polska Poczta to jednak "pasożyt"!
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie używałem, ale gdybym miał użyć, spodziewałbym się transakcji
    > bezgotówkowej. Jest inaczej?
    nie, jak widzisz w bankomacie nie tylko można wypłacić gotówkę, ale
    również nabyć usługę...pomijając wykonywanie przelewów czyli jest nieco
    inaczej niż na wstępie napisałeś

    > Z tego co ktoś tu napisał, kwitek dostał *po* transakcji (potwierdzenie
    > pinem). Naprawdę uważasz, że to jest w porządku?

    tak nie powinno być, ale pisanie o poczcie "pasożyt" to gruba przesada...

    pamiętam, że płaciłem 48,50 zł i kobieta w okienku zapytała mnie "ile
    chcę wypłacić":
    1. wiedziałem wcześniej, że to nie jest transakcja bezgotówkowa
    2. nawet, gdybym nie wiedział to ww. pytanie wzbudziłoby moje
    zainteresowanie
    3. również wbijałem PIN (płaciłem debetówką), a podano mi cały terminal,
    i kojarzę, że na slipie było widać, że to WYPŁATA - szkoda, że papierek
    wyrzuciłem, bo mógłbym go dokładnie opisać

    EoT

    --
    pozdrawiam
    RobertS