    From: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Polska byc glupie ludzie
    Date: Fri, 28 Aug 2009 13:06:23 +0200

    fatso pisze:

    > a propos grupy- ja zdechlaka rozruszalem wraz z Expertem Wielkim.
    > P.Kuczynski tez pisywal,
    > kol. Maliszewski, Rejczak- wszyscy tu kiedys zaczynali nim poszli
    > sprzedawac swoje rady za prawdziwe pieniadze.
    >
    > Ludzie- a czy pamietacie jak ja inforowalem na biezaco gdy sie walily
    > wieze WTC w NYC?
    >
    > fatso

    Już kiedyś Ci Fatso to wyjaśniałem. W tamtym czasie większość
    uczestników tej grupy przeniosła swoją aktywność na równoległą listę
    mailową. Odbyło się to demokratycznie , po głosowaniu i w skutek właśnie
    systematycznego obniżania jakości dyskusji na grupie poprzez
    pojawianie się tu ludzi przypadkowych (to znaczy nie zainteresowanych
    tematem grupy). Większość jednak czytała i pisała równolegle na oba fora.

    Przypomniane przez Ciebie wydarzenie z WTC obserwowałem na żywo w
    amerykańskiej telewizji z rosnącym zdumieniem. Dla mnie był to sygnał
    dla zaprzestania aktywnego udziału w grupie dyskusyjnej. Początkowo
    dlatego, że uważałem dalsze dyskusje w tej sytuacji za niestosowne, a
    potem z tego względu, że wobec takich wydarzeń wszystkie nasze
    popierdułki na tematy AT i AF wydawały mi się bez znaczenia. Nie
    udzielałem się z tego powodu przez kilka lat aż do jesieni 2007.

    Piotr Kuczyński był aktywny, jak większość, równolegle na obu forach ale
    z czasem z powodu swoich lewicowych sympatii przenosił się coraz
    bardziej na USEnet nie mogąc ścierpieć moich kąśliwości pod adresem
    komuszków, których swego czasu nie szczędziłem byłem na liście mailowej.
    Brakowało mu jednak argumentów by podjąć merytoryczną polemikę więc po
    prostu rejterował.
    Tym niemniej pisał bardzo ciekawie i rzeczowo i budził tym szacunek na
    obu forach.