  • Data: 2003-08-06 11:27:26
    Temat: Re: Polskie KK w Szwajcarii
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuba" <roznosci @ aprim . pl> napisał
    > Czy to prawda, za nie mozna skorzystac z polskich kart kredytowych
    > (szczegolnie interesuje mnie Visa Electron z PKO BP) w szwajcarskich
    > bankomatach?
    > Tak mnie ktos straszy, a mi sie wierzyc nie chce. Ale moze ma racje?

    Nie ma racji. Rzeczywiscie w niektorych bankomatach sie nie da (UBS),
    w niektorych da sie czasami (Credit Suisse, ZKB) ale zawsze powinno sie
    dac w zoltych bankomatach zlokalizowanych przy pocztach (Postomaty)
    - mnie w kazdym razie Postomat nie zawiodl nigdy, a troche wyplat zrobilem.

    Natomiast zapomnij o placeniu polska karta w najpopularniejszych sklepach
    ogolnego zastosowania pt. Coop i Migros - biora tylko szwajcarskie cipowe.
    :)

    Pzdr,

    --
    Michal Zapalowski