  • Data: 2009-10-28 09:08:36
    Temat: Re: Pomnik nieznanego dziennikarza
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    vanbasten pisze:
    />> To taka sama manipulacja IMO, w obu przypadkach.

    > a ja widze pozytywy... zarowno naklad wybiorczej jak i wszelkiego rodzaju
    > rzepopodobnych leci na pysk... wiec jeszcze chwila i wypociny ktorejkolwiek ze
    > stron beda interesowac maniakow ze sklonnosciami masochicznymi i/wlaczajac
    > niektorych bywalcow tej grupy... bynajmniej niekoniecznie juz ich rodzin... ja
    > bynajmniej czerpie swojego rodzaju satysfakcje z obserwacji autodestrukcji
    > zaangazowanych stron...
    >
    > pzdr

    Faktycznie "ja bynajmniej czerpie swojego rodzaju satysfakcje z
    obserwacji autodestrukcji", to typowy objaw skłonności masochistycznych :)

    "Człowiek czasami serce otworzy.
    Kto go wysłucha? Kto mu pomoże?
    Nie pani, bynajmniej nie pani...
    I kto, nie patrząc na tę zdania składnię,
    Dojrzy, co człowiek ma w sercu na dnie?
    Nie pani, bynajmniej nie pani... "