    From: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Pomożecie ?
    Date: Wed, 24 Feb 2010 22:06:12 +0100

    Użytkownik " XXL" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:hm2n7o$q7d$1@inews.gazeta.pl...
    > Wiem, że konstytucyjny zakaz uchwalania budżetu z deficytem był jednym z
    > punktów programu UPR.
    > Na pozór postulat ten wydaje się jak najbardziej słuszny ale....to tylko
    > teoria.
    >
    > Nawet gdyby zrobić taki zapis w konstytucji to byłby to zapis martwy.
    > Każdy rząd działający w systemie demokratycznym znajduje się pod ogromną
    > presją opinii publicznej.
    > A przeciętnego obywatela albo gospodynię domową kompletnie nie interesuje
    > jaki
    > jest dług publiczny Polski albo deficyt budżetowy.
> [...]

    Nie przekonuje mnie twoja argumentacja XXL dlatego ze nasi okupanci (coraz
    bardziej podoba mi sie to okreslenie w stosunku do rzadzacych) opinia
    publiczna przejmuja sie kiedy jest im to wygodne.
    Jak myslisz czy zaakceptowali by zadanie opinii publicznej wprowadzenia lub
    egzekwowania kary smierci?
    Jak myslisz czy wprowadza w zycie zapis ze srodki w OFE podlegaja
    dzidziczeniu zawsze nawet po smierci emeryta gdy jeszcze cos z jego kasy
    zostalo - gdy opinia publiczna bedzie sie tego domagac?
    To tak z brzegu co mi sie wlasnie nasunelo
    pozdrawiam
    Przemek