    From: "viper" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Pomożecie ?
    Date: Thu, 25 Feb 2010 11:06:24 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    totus, ja jestem chłopek roztropek... i biorę wszystko na chłopski rozum... dla
    mnie euro to wielka mina... i jak na nią wejdziemy to może nam urwac jaja...
    porównując wszelkie wskaźniki zadłużenia to u nas jest pełny luksus... w
    państwach starej europy na razie wszystko jest ładnie przyklepane i
    przypudrowane... ale jak na świecie zrobi się ciśnienie to wszystko dupnie...
    chore zadłużanie się nigdy nie przechodzi bezkarnie... nie wspominając już o
    kwiatkach w rodzaju Grecji czy Portugalii... dlaczego mamy dobrowolnie
    przywiązywac się do kotwicy która może pociągnąc nas na dno... bardzo znamienne
    jest też że Niemcy bardzo chcą nas wciągnąc do tego towarzystwa... nawet są
    gotowi złagodzic kryteria... zresztą dyskusja jest całkiem bezprzedmiotowa...
    za rok dwa nikt nie będzie myślał o wstąpieniu do strefy euro tylko kązdy kraj
    będzie myślał jak się stamtąd urwac... podłączanie się do silnego zawsze ma
    sens, ale to jest kolos na glinianych nóżkach... ja osobiście nie mam zamiaru
    spłacac długów niemiaszków czy greków... dziwi mnie że ty, taki wielki liberał
    tak gorliwie agitujesz za kołchozem... bo strefa euro tak naprawdę to jest
    najdoskonalsza realizacja kołchozu...