    From: sorden <s...@u...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Pomożecie ?
    Date: Thu, 25 Feb 2010 16:29:42 +0100

    totus wrote:

    > Polska gospodarka to suma poszczególnych interesów. Ja nie mam takich
    > danych jak ty i nie wiem co jest dobre dla gospodarki, a co jest dla niej
    > złe. Ja wiem co jest dla mnie dobre. Każdy pewnie tak postępuje. Robi to
    > co uważa dobre dla siebie. Wiem, że ustalanie cen arbitralnie w gabinecie
    > przez mądrych polityków czy urzędników nie jest dla mnie dobre. Stopa
    > procentowa jest to taka cena jak cena za dropsy miętowe. W tej chwili
    > inaczej kosztuje kredyt w Lublinie w banku A i inaczej a Poznaniu w banku
    > B i wspólna waluta nic tu nie przeszkadza. Pewnie lokata w Paryżu i w
> [...]

    Tak, Ty postepujesz tak jak tobie najlepiej pasuje, ale gdzies tam nad Toba
    jest wielki bank centralny, jest pkb, jest system bankowy, mechanizmy
    kredytoww-depozytowe. To jest wlasnie ta gospodarka wraz z jej tempem i
    potrzebami. Ty oczywiscie jestes jej malym trybikiem i nie musisz sobie z
    tego zdawac sprawy.

    --
    in