  • Data: 2009-01-14 20:17:05
    Temat: Re: Pomylilem sie
    Od: " " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Wskazac dzien zwrotu na 6.1.09 to nie jest 50/50. Podaj swoje 50/50.
    > Szczekac debil potrafi.
    >
    > D.

    Gdybyś czytał to może byś pamiętał jak napisałem, gdy inni piali z zachwytu
    nad twoim geniuszem, że ta prognoza nie może się sprawdzić, ale i tak nie o to
    chodzi, bo wiem, że i moja i każde inne prognozy mają szansę 50/50 spełnienia.
    Pomyłka o jeden dzień może być bardziej zgubna niż całkowicie nie trafiona
    prognoza. Kto powyższego nie rozumie ten jest debilem.