eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPomyłka w numerze konta - jak odzyskać pieniądzeRe: Pomyłka w numerze konta - jak odzyskać pieniądze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pomyłka w numerze konta - jak odzyskać pieniądze
    Date: Wed, 05 May 2010 10:28:47 -0500
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 40
    Message-ID: <hrs2q6$27h$3@inews.gazeta.pl>
    References: <f...@b...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: adsl-68-92-248-239.dsl.stlsmo.swbell.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1273073286 2289 68.92.248.239 (5 May 2010 15:28:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 5 May 2010 15:28:06 +0000 (UTC)
    X-User: witek7205
    In-Reply-To: <f...@b...googlegroups.com>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:526435
    [ ukryj nagłówki ]

    Jan wrote:
    > Witam,
    >
    > Kolega miał mi wysłać przelew. Niestety podałem mu błędny numer konta
    > - zamiast numeru normalnego konta w złotówkach, podałem mu numer mojej
    > lokaty w GBP.
    >
    > Przelew poszedł i pieniądze zniknęły już na 2 tygodnie. Dzwoniłem do
    > swojego banku (PKO BP) i pan w telefonie powiedział mi, że jeśli
    > podany został numer lokaty to pieniądze nie mogą tam wpłynąć, tylko że
    > zostały wpłacone na "rachunek techniczny". Gdy spytałem jak mogę je
    > uzyskać najpierw dostałem informacje, że kolega powinien pójść do
    > swojego banku i za pośrednictwem swojego banku spytać mój bank (PKO
    > BP) co się stało z pieniędzmi.
    > A potem, że powinienem iść do oddziału swojego banku i tam spytać
    > osobiście.
    >
    > Czy to prawda że jedyny sposób na odzyskanie pieniędzy to przez bank
    > kolegi? On mieszka na wsi i jest tylko wściekły na mnie, że się
    > pomyliłem. Nie wiem czy w ogóle udałoby się go namówić do próby
    > załatwienia sprawy.
    > Ja do siebie do oddziału nie mogę iść bo w Polsce będę dopiero za 3
    > tygodnie. Ale jeśli wiedziałbym, że pieniądze uda mi się uzyskać
    > samemu to mogę z tym poczekać do powrotu do Polski.
    >

    Wysylanie kolegi, przynajmniej na poczatku nie ma sensu.
    Fakt, ze reklamacje zawsze sklada zlecajacy i banki sobie wyjasniaja
    gdzie jest kasa.
    Zadzwon do swojego banku, powiedz o co biega i niech sprawdza czy
    faktycznie ta kasa lezy i czeka u nich czy odeslali z powrotem do
    nadawcy. Byc moze uda ci sie to zalatwic samodzielnie.
    Na pewno w ktoryms momecie bedziesz musial to zrobic pisemnie, ale
    wyjasnienia przez telefon powinno ci sie udac uzyskac.

    Dopiero jak w twoim banku z lokata nie beda w stanie powiedziec gdzie
    jest kasa, bedziesz musial wyslac kolege, zeby formalnie zlozyl
    reklamacje w swoim banku, ze wyslal kase i kasa anie nie doszla, a nie
    nie wrocila.
    W kazdym razie kilka miesiecy poczekacie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1