eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPoniedzialkowa reklama PKO BPRe: Poniedzialkowa reklama PKO BP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Mlody Book <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Poniedzialkowa reklama PKO BP
    Date: Sat, 22 Oct 2005 13:27:08 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 26
    Message-ID: <djd76f$d7e$1@inews.gazeta.pl>
    References: <dj8k3r$ed3$1@news.onet.pl> <dj8khr$g2r$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <4357e700$0$5439$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <djasi5$knl$1@atlantis.news.tpi.pl> <djb6cg$5b0$1@news.onet.pl>
    <djba2s$2oi$1@nemesis.news.tpi.pl> <djbcgo$pst$2@news.onet.pl>
    <djcock$hpk$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <s...@k...kjonca.bogus>
    <435a087b$0$5426$f69f905@mamut2.aster.pl> <djd67q$spi$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello084010023061.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1129979919 13550 84.10.23.61 (22 Oct 2005 11:18:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 22 Oct 2005 11:18:39 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <djd67q$spi$1@news.onet.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: mlody_book
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (X11/20050322)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:366926
    [ ukryj nagłówki ]

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):
    > trainer <t...@p...org> wrote:
    >
    >> tu nie ma życzliwej obojętności "robią coś, no to zobaczymy co z tego
    >> wyjdzie, ja się zajmę własną robotą" - nawet na grupie gdzie
    >> teoretycznie powinna być preselekcja osobników.
    >
    >
    > No jak nie ma? :)
    > Czasami sie zdarza. Mnie sie reklama podoba - co do jej "sensu" trzeba
    > pamietac o dotychczasowym wizerunku banku - a taka reklma _z cala
    > pewnoscia_ bedzie nan miala wplyw.
    >

    Musimy też pamiętać, że jest to pierwsza kampania szeroko reklamująca
    usługę PKO Inteligo. Do tej pory informacje na jej temat mieli przede
    wszystkim klienci banku. Natomiast ta kampania ma na celu dotrzeć do
    'całej reszty' i jak pisze Michał zmienić wizerunek banku w świadomości
    przeciętnego Polaka. I w tym konetkście grupą docelową są nie tylko do
    dzieci, bo fakt, że bank kieruje reklamę do młodzieży zostanie odczytany
    przez _wszystkich_ jako sygnał unowocześnienia. Myślę, że takie były
    założenia. Co z tego wyjdzie - zobaczymy.

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1