eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPonowne zalozenie konta w InteligoRe: Ponowne zalozenie konta w Inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "nod" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ponowne zalozenie konta w Inteligo
    Date: 13 Sep 2004 01:26:22 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 25
    Message-ID: <1...@n...onet.pl>
    References: <ci2237$sui$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1095031582 10321 213.180.130.18 (12 Sep 2004 23:26:22
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 12 Sep 2004 23:26:22 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 172.16.36.17, 82.160.49.66, 192.168.243.41
    X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.7.2)
    Gecko/20040803
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:315391
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Niestety możesz spodziewać się problemów. Kiedyś (jakieś 2 lata temu) miałem
    konto w Guziku po czym je zamknąłem. Ponieważ zapragnąłem mieć je ponownie, więc
    złożyłem w necie wniosek. Oddzwoniła Pani i rozmowa przebiegła zgodnie z
    procedurą po czym kazała czekać max. 10 dni na kuriera. 11 dnia zadzwoniłem by
    zapytać co się dzieje że nie ma jeszcze kuriera a Pani wyjeżdza mi z tekstem że
    przecież od przeszło 2 lat jestem ich klientem. Ja mówię że zgodnie z
    regulaminem pisemnie, poleconym, wysłałem wypowiedzenie umowy a ona że przyjmie
    ode mnie dyspozycję wyjaśnienia. Po 5 dniach i braku odzewu dzwonię ponownie na
    0801... łączę się i sytuacja się powtarza, Pani mówi mi że ma mnie jako klienta
    ze stażem przeszło 2-letnim i nigdzie nie widzi dyspozycji wyjaśniającej jaka to
    niby miała być 5 dni temu zgłaszana. Ponawiam apel o rozwiązanie sprawy. Mija 7
    dni. Dzwonię do Guzika, Pani mówi mi że sprawa już jest rozwiązana i przesyłka
    wysłana kurierem. Po 4 dniach zjawia się kurier (oczywiście z 1,5h poślizgiem
    czasowym) i wręcza mi paczkę. ehh...

    więc polecam Ci najpierw zadzwonić na infolinię Inteligo i zapytać czy mają Cię
    jako klienta aktywnego i czy zamknęli Ci konto X czasu temu.

    pozdr
    nod

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1