eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPonowne zalozenie konta w InteligoRe: Ponowne zalozenie konta w Inteligo
  • Data: 2004-09-12 23:26:22
    Temat: Re: Ponowne zalozenie konta w Inteligo
    Od: "nod" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Niestety możesz spodziewać się problemów. Kiedyś (jakieś 2 lata temu) miałem
    konto w Guziku po czym je zamknąłem. Ponieważ zapragnąłem mieć je ponownie, więc
    złożyłem w necie wniosek. Oddzwoniła Pani i rozmowa przebiegła zgodnie z
    procedurą po czym kazała czekać max. 10 dni na kuriera. 11 dnia zadzwoniłem by
    zapytać co się dzieje że nie ma jeszcze kuriera a Pani wyjeżdza mi z tekstem że
    przecież od przeszło 2 lat jestem ich klientem. Ja mówię że zgodnie z
    regulaminem pisemnie, poleconym, wysłałem wypowiedzenie umowy a ona że przyjmie
    ode mnie dyspozycję wyjaśnienia. Po 5 dniach i braku odzewu dzwonię ponownie na
    0801... łączę się i sytuacja się powtarza, Pani mówi mi że ma mnie jako klienta
    ze stażem przeszło 2-letnim i nigdzie nie widzi dyspozycji wyjaśniającej jaka to
    niby miała być 5 dni temu zgłaszana. Ponawiam apel o rozwiązanie sprawy. Mija 7
    dni. Dzwonię do Guzika, Pani mówi mi że sprawa już jest rozwiązana i przesyłka
    wysłana kurierem. Po 4 dniach zjawia się kurier (oczywiście z 1,5h poślizgiem
    czasowym) i wręcza mi paczkę. ehh...

    więc polecam Ci najpierw zadzwonić na infolinię Inteligo i zapytać czy mają Cię
    jako klienta aktywnego i czy zamknęli Ci konto X czasu temu.

    pozdr
    nod

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1