  • Data: 2003-01-28 14:29:18
    Temat: Re: Poradzcie - "oszczedzanie posagowe"
    Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > wygodne byloby jakies subkonto w ramach konta rodzicow w mBanku
    > a moze macie jakies inne pomysly - cos w rodzaju dawnych ksiazeczek

    idealnym instrumentem bedzie jakis program oszczednosciowy w funduszu
    inwestycyjnym (tj. po prostu fundusz inwestycyjny, ale w programie, przy
    deklaracji systematycznych wplat sa znizki w prowizjach).
    na oszczedzanie posagowe najrozsadnijeszy wydaje mi sie fundusz zrownowazony
    lub stabilnego wzrostu (obligacyjne nie beda juz tak swietne, nie wspominajac o
    pienieznych; z drugiej strony w 100 proc. na akcje tez bym nie stawial)
    pozdro.