  • Data: 2008-10-20 12:00:51
    Temat: Re: Potencjalne problemy z plynnoscia BRE
    Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Jońca pisze:

    > 3. mbank ma problemy organizacyjne, nie spodziewali się takiego
    > zainteresowania tymi kartami, tudzież wnioski są obrabiane w
    > tej samej kolejce co reszta.

    Hmm, nie sądzę by to był ten problem. Na dzień dzisiejszy Centra
    Finansowe mBanku nadal nie mogą przetwarzać wniosków, gdyż ich system w
    ogólne nie uwzględnia VP mBanku (!!!). Tłumaczenie popularnością jest
    tłumaczeniem pań z mLinii, natomiast centra tłumaczą że ich system jest
    dopiero aktualizowany i nie uwzględnia wniosków o numerach zaczynających
    się od BCS. Obiecali kontakt za kilka dni...

    Działanie mBanku jest dla mnie co najmniej podejrzane. Z wielkim
    hałasem wprowadza ofertę, nie będąc do tego kompletnie przygotowanym.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio