  • Data: 2002-09-13 14:31:17
    Temat: Re: Potwierdzenia elektronicznch przelewow
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (...) A co do przedkładania dowodów
    > to może było warto odwrócić problem; stwierdzić że dokonałeś tych płatności i
    > poprosić aby pisemnie poinformowali ciebie o niewpłynięciu platności takich
    > to a takich poniewaz ty musuisz miec podstawę do reklamacji w swoim banku.
    > Wielu w tym momencie wymięka i zaczyna dokładniej szukac u siebie .. i
    > znajduje ;-)

    Ja w takiej sytuacji mówię: zapłata została dokonana, pieniądze są na
    Państwa koncie i nie moją sprawą jest udowadnianie, że tak się stało. W
    związku z powyższym żądam natychmiastowego poinformowania mnie o
    sposobie monoitorowania przez Państwa płatności, ponieważ nie spełnia on
    moich oczekiwań. W przeciwnym wypadku udam się niezwłocznie do państwa
    siedziby w celu osobistego wyjaśnienia tej sprawy i przetrzymywania
    pieniędzy bez świadczenia usług, co stanowi przestępstwo z art....(tu
    można podać coś fikcyjnego, osoba na niższym szczeblu nie jest zwykle w
    stanie ocenić i pcha sprawę wyżej. Często działa.
    Znam przypadek, kiedy operator przyblokował telefony pewnej firmie,
    łacznie z prezesem, bo mu się "wydawało", że nie zapłacili, chociaż
    zapłacili. Operatora zmieniono natychmiast, chodziło o kilkadziesiąt
    telefonów służbowych.

    Pzdr: Dogbert