  • Data: 2009-01-23 12:23:41
    Temat: Re: Powiadomienie o zaleganiu z platnoscia u Lukasa
    Od: adp <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Owszem trzymaj. Jeśli *na* owym liście jest napisane, że wysłano go 7
    > stycznia to jest to niepodważalny dowód, że bank wysłał go po tym jak
    > już otrzymał wpłatę. Oczywiście nie oznacza to wcale, że bank (ani nawet
    > sąd) uzna reklamację, bo zapewne opłata wynika z samego faktu opóźnienia
    > spłaty.

    Ja juz zrezygnowalem z reklamowania tego...
    Ale swoja droga, jesli oplata w TOiP wynika z wyslania informacji
    (przypomnienia) - to ja rozumiem, ze jest to pozytywnie rozumiana
    dodatkowa usluga, jaka bank swiadczy klientowi. Usluga obligatoryjna,
    droga itd., ale nie KARA.
    Z tego bym wnosil, ze skoro usluga byla zle wykonana - druk zostal
    nadany zbyt pozno, nie powinna byc pobrana za nia oplata. Kwestia, czy
    w ogole bank powinien byl swiadczyc tę usługę w momencie, w którym nie
    mial juz faktycznie do niej podstaw (przed data wyslania dlugu juz nie
    bylo) - ta kwestia jak dla mnie jest mniej pewna i jasna.
    Ale tamta sprawa z niepelnowartosciowa usluga...