eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwPowódź: co robi rząd? jak pomaga?gdzie jest premier rządu i co postanowił ?Re: Powódź: co robi rząd? jak pomaga?gdzie jest premier rządu i co postanowił ?
  • Data: 2010-05-19 07:56:51
    Temat: Re: Powódź: co robi rząd? jak pomaga?gdzie jest premier rządu i co postanowił ?
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pompka <k...@w...pl> napisał(a):

    > Nie wiem jak Polskie miasta ale Niemieckie dawały rady bo dbano o
    > wszystko.Miasta były mniejsze,dbano o wały.i wytrzymywały napór wody.A ze
    > zalewało wsie i pola gdzie jednak mieszkało mniej ludzi kogo to
    > obchodziło.Zbiornik retencyjny jest po to zeby chroniić wsie i miasta.To
    > proste

    proste jest to, ze woda musi gdzies wylac i zaden zbiornik retencyjny nie
    pomoze. kiedys miala gdzie i torfowiska/rozlewiska przyjmowaly potezne jej
    ilosci, teraz nie ma, wiec wylewa tam gdzie sie jej uda. proste jest rowniez
    to, ze kiedys tej wody do rzek trafialo mniej bo po drodze zdazyla wsiaknac w
    ziemie. Dzis z terenow zurbanizowanych zapieprza migiem do rzek.
    ostatnia powodz przed regulacjami widzial Noe, pozniej rzeki tylko wylewaly.
    to czlowiek jest debilem ze sie pcha z butami tam gdzie nie powinien.