  • Data: 2003-07-18 08:38:49
    Temat: Re: Pożegnanie z LG Net
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krab <k...@h...pl> napisał(a):
    > Sam
    >
    > hmm, ciekawe gdzie napisalem ze chce solo ? lubisz nadinterpretowac po to
    > tylko by cos pisac ? rowniez wspolczuje !
    > :-)
    w poscie do ktorego sie odnosiles byla mowa o wniosku o otwarcie Solo.
    Przyjalem ze chcesz skorzystac z obu wnioskow - jak nie to sorry za
    nadinteretacje :-) Ale tak czy siak nie widze sensu zamykania dobrego,
    bezplatnego konta. Jak wprowadza oplaty to oczywiscie z wniosku skorzystam -
    dobrze ze nie bede musial dralowac do banku :-)

> [...]
    > warunki i ze dopiero wowczas oswiadcza, ze tych warunkow nie akceptuja a
    > wiec wypowiadaja konto -
    > uwazam, ze obecny bank moze tak dokonac zmian ktore juz zreszta
    > zapowiedzial, ze nie bedzie mialo miejsce wysylanie nowych regulaminow do
    > akceptacji (jest to jedna z mozliwosci) i jezeli ktos chce miec swiety
    > spokoj, to juz teraz powinien miec konto docelowe, przenosic na nie swoje
    > platnosci (np pz itp) i za miesiac dwa trzy - samodzielnie wypowiedziec
    > prowadzenie konta wlasnie po to Darku - by nie byc klientem solo z automatu

    to fakt. Ja juz przenosze wiekszosc platnosci i zobowiazan gdzie indziej. Ale
    nie przeszkadza mi to w trzymaniu pieniedzy w LGnet. Jak oprocentowanie
    spadnie ponizej mbanku to sie tam przeniose z gotowka a jak wprowadza oplaty
    to zamkne rachunek - ale uwazam ze poki co jest czas i nie sadze ze Nordea
    wprowadzi jakies drastyczne oplaty z zaskoczenia - jakby chcieli tepic
    klientow LG to juz oprocentowanie zjechaloby do Solo i juz dzis okreslili
    poziom oplat. Na razie wiec mozna przeczekac. Na zamkniecie bedzie czas -
    skoro nawet mozna zrobic to przez siec to tym bardziej nie spieszylbym sie z
    zamykaniem. A co bys powiedzial gdybys dzis zamknal i okazalo sie ze jeszcze
    przez najblizszy rok konto bedzie bezplatne i oprocentowane wyzej niz w
    mbanku a ty nie bedziesz mial mozliwosci powrotu ?

    D.