  • Data: 2010-12-22 10:40:14
    Temat: Re: Pozew zbiorowy przeciwko BRE (mBank i Multi) zlozony
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:f17f5ff4-1334-48b6-a81c-25ad2313d6a3@g2
    6g2000vbi.googlegroups.com...

    > Lepiej będzie dla tej kancelarii jak wygra, bo jak nie to ja nie chcę
    > być w ich skórze :)

    Ja uważam, że ta sprawa się tak czy inaczej po prostu "rozejdzie po
    kościach". W tej sprawie zapewne będzie przysługiwała skarga kasacyjna, a
    zakładając nawet pozytywne dla nabitych rozstrzygnięcie w sądzie II
    instancji, BRE zapewne będzie się sądziło do końca, bo co mu szkodzi. Mamy
    więc zapewne nie mniej niż 2 latka do zakończenia "pierwszego cyklu". Po
    wyroku sądu II instancji mamy wprawdzie prawomocny wyrok, ale o
    odszkodowania trzeba będzie jak rozumiem sądzić się od nowa, tyle że wynik
    będzie zasadniczo wiadomy, ale przy wrogiej postawie BRE znowu trzeba będzie
    przejść przez dwie instancje. A jak nie daj bogini SN uwzględni skargę
    kasacyjną BRE, to cały cykl może się zacząć od nowa.

    IMO deal roku dla tej spółki komandytowej evercośtam i niezła perspektywa na
    kolejnych Wpłacających. W najgorszym razie trzeba będzie nazwę zmienić za 5
    lat, gdyby coś poszło masakrycznie nie tak.

    Przyjęta droga sporu zbiorowego wydaje się bardzo fajna, ale koszty wydają
    mi się dość księżycowe.