  • Data: 2010-12-23 07:04:22
    Temat: Re: Pozew zbiorowy przeciwko BRE (mBank i Multi) zlozony
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 22 Dec 2010 17:43:39 +0100, brum napisał(a):

    > co Was tak boli ? ze kancelaria zarobi 776k ? jak ktos chcial, to im
    > zaplacil, i co z tego ?
    > gdyby zarobili 20k, to by nie bolalo ? jak ktos zazdrosci, to kto
    > zabrania zostac adwokatem i prowadzic kancelarie ?

    Nie mam nic przeciwko zarabianiu przez kogoś i oby jak najwięcej. Ogólnie
    jednak forma "zarabiania" w tym konkretnym przypadku jest nieco dziwna.
    Jednak widać przyszłe zyski muszą być znacznie bardziej interesujące.
    "Oby tylko te plusy nie przysłoniły nam tych minusów" jak to mawiał
    klasyk.

    --
    xbartx