eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPoziom obsługi w Multibanku...?Re: Poziom obsługi w Multibanku...?
  • Data: 2003-08-09 17:12:02
    Temat: Re: Poziom obsługi w Multibanku...?
    Od: "Don " <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Przemo 'Prez' [nf.c] <p...@W...com> napisał(a):

    Trudno generalizować, ponieważ w jednej placówce trafisz na
    amatora drugi raz w Multilinii na profesjonalistę.

    Nie spodziewaj sie dużej różnicy.To ten sam bank, to samo call center.
    Więc te same metody szkoleń...itp.
    Ja się rozczarowałem na samym początku tuż po otwarciu.
    Np. obsługa we Wrocławiu zmienia się szybciej niż w hipermarketach,
    ciągle jak jestem(co 2-3 miesiące to widzę nowe twarze), może z 2-3
    osoby są od początku.
    Pracownicy do obsługi tuż przy wejściu(podstawowe operacje) to moim
    zdaniem pomyłka.Proponowali mi KK jak jej jeszcze nie mieli w ofercie,
    ostanio Pani musiała iść się zapytać ile kosztuje wydruk potwierdzenia,
    zadaj bardziej skomplikowane pytanie o np.serwis transakcyjny to zazwyczaj
    nic nie wiedzą.
    Trochę lepiej w boksach u doradców kredytowych, ale też nie porażają
    wiedzą.Oddział we Wrocku zdobył nagrodę na najlepszy oddział bankowy w
    Polsce(gazeta Bank)dla mnie to jakaś pomyłka.
    Nie wiem jak z Aquariusem, może trochę lepiej, ale przecież to ta sama
    obsługa. Jest może lepiej niż w PKO BP, ale nie spodziewaj się
    za wiele.
    To co jest niesamowitym plusem i trzyma mnie tam to serwis transakcyjny i
    naprawdę dobra oferta produktowa z rozsądnymi opłatami.

    pozdr.


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1