eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPozostało mi kilkadziesiąt tysięcy kredytu hipotecznego. Oddać czy na lokate ? Gdzie ? › Re: Pozostało mi kilkadziesiąt tysięcy kredytu hipotecznego. Oddać czy na lokate ? Gdzie ?
  • Data: 2009-08-05 10:20:48
    Temat: Re: Pozostało mi kilkadziesiąt tysięcy kredytu hipotecznego. Oddać czy na lokate ? Gdzie ?
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MarekZ" news:h5blb6$pkc$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Z całym szacunkiem, ale o tym kto dobrze napisał a kto niedobrze to
    świadczy
    > wynik z inwestycji, a nie to komu czego lub kogo szkoda. Wykrywaczu górek.
    > :)

    OK zgoda. Może się zagalopowałem. Nie zaprzeczysz jednak, że wciskanie
    ludziom funduszy, którzy niewiele wiedzą o tej maszynce jest jednym wielkim
    skur...stwem. Tak to już jest ze sprzedażą, że o tym co najważniejsze w tej
    zabawce się nie informuje - najważniejsze to tylko w obłudny sposób pokazać
    kilkunasto procentowy zysk bez informacji, że można wtopić sporo kasy...
    Pare razy byłem świadkiem jak starszej osobie wciskanu na siłę fundusze
    mamiąc ją hasłami, że w przeciągu ostatniego miesiąca fundusz zarobił tyle i
    tyle, że to najlepsza inwestycja, że lokatami nie ma sobie co głowy zawracać
    itp. Brak słów.

    Proszę nie odbierać mojej wypowiedzi jako totalnej negacji giełdy, funduszy
    i inwestycji ww. podmioty :)
    Sam kupuję akcję - ale bez pośredników w postaci funduszy. :)