eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPozostało mi kilkadziesiąt tysięcy kredytu hipotecznego. Oddać czy na lokate ? Gdzie ? › Re: Pozostało mi kilkadziesiąt tysięcy kredytu hipotecznego. Oddać czy na lokate ? Gdzie ?
  • Data: 2009-08-05 10:48:40
    Temat: Re: Pozostało mi kilkadziesiąt tysięcy kredytu hipotecznego. Oddać czy na lokate ? Gdzie ?
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h5bl9n$qas$1@news.interia.pl...

    Fundusze mają bardzo dużo wad, nawet jeśli pominąć te zagrywki akwizycyjne.
    Jeśli chodzi o zdolności analityczne ich zarządzających to średnio rzecz
    biorąc należałoby powiedzieć, że wyniki historyczne świadczą o tym, że nie
    jest najlepiej. Szczególnie kuriozalne sa różnego rodzaju twory typu
    "stabilnego wzrostu", "bezpieczne" itp. Wiadomo też o kwestii prowizji i
    innych ukrytych opłat, które ponosi inwestujący. Inna rzecz, że znacząco
    pobić indeks rynku, na którym sie operuje w dłuższym terminie jest zapewne
    bez porównania trudniej niż to się wielu teoretykom inwestowania wydaje.
    Krytykować zawsze jest najłatwiej.

    Mają wmojej opinii następujące dwie zalety:
    1. Nie wymagają wysokiego stopnia aktywności, a tak należy rozumieć
    zastrzeżenie "nie znam się na pieniądzach".
    2. Posiadając znaczny kapitał są przynajmniej czasami w stanie samodzielnie
    tym kapitałem napompować kurs kupowanej przez siebie niewielkiej spółki.

    Ja także nie używam pośredników, ale gdybym miał do wyboru fundusze akcji
    albo lokaty, to bym się nie wahał i wybrał fundusze. Lokata to dla mnie ma
    sens tylko wtedy gdy te środki są przeznaczone na konkretny cel w konkretnym
    terminie i nie ma większych nadziei na alternatywne źródło finansowania (a
    zatem nie można zaakceptować znaczącego obsunięcia kapitału na dany termin).